Thursday, September 26, 2013

Facebook ေပၚက Video ဖိုင္ကို Download ဆဲြနည္း

ကၽြန္ေတာ္ တို႔ Online သံုး တဲ့အခါ ။ အထူး သျဖင့္ Facebook သံုးတဲ့အခါမွာ Video ဖိုင္ကေလးတင္တတ္ ၾကပါတယ္။ တင္တာကို ေတာ့ အထူး ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္ ခု ေျပာခ်င္တာက Facebook ေပၚက Video ဖိုင္ကေလးေတြကို ဘယ္လို႔ Download လုပ္မလဲ ဆိုတာေလးကို ပါ။ သိတဲ့သူေတြအတြက္ လြယ္ကူေန မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာက မသိေသးတဲ့သူေတြ အတြက္ပါ။ သိတဲ့သူေတြကေတာ့ သီးခံေပါ့ေနာ္… ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳမွာ Mozilla Fire Firefox  ရဲ႕ Menu bar က Tools ကို ၀င္ပါ အဲဒီမွာ Add-one ဆိုတာ ကိုေတြ႔ရလိမ့္မယ္။ Click လုပ္ပါ။
 လုပ္လိုက္တဲ့အခါ
  
Add-One Manager Page တတ္လာပါလိမ့္မယ္။ 
  
Search box မွာ Download Helper လို႔႐ိုက္ထည့္ေပးပါ။ ရိုက္လိုက္တဲ့အခါ။
  
Video DownloadHelper 4.9.12 နဲ႔ Video ဖိုင္ Down load လုပ္ဖို႔ Plugin တစ္ခ်ဳိ႕ကိုေတြ႕ရမွာပါ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခု သံုးမွာ DownloadHelper 4.9.12 ကိုအသံုး ျပဳမွာ Install button ကို Click ႏွိပ္ပါ။ ၿပီး ခဏေစာင့္ပါ။ Install လုပ္ၿပီး သြားတဲ့အခါ Firefox   ကို Restart လုပ္ပါ။ Firefox ျပန္တတ္လာပါလိမ့္မယ္။ 
 
ခုဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ လိုအပ္တာ ကို ျပဳလုပ္ၿပီးသြားပါၿပီ။ အေရာင္သံုးမ်ဳိးနဲ႔ လုပ္ရွားေနတဲ့ Button ကေလးကို ေတြ႕ရမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Download လုပ္ခ်င္တဲ့ Facebook ေပၚက Video ဖိုင္ကိုဖြင့္ပါ။ ၿပီး ရင္ အဲဒီ Button ကေလးကို ႏွိပ္ပါ။ အထက္ပါပံုအတုိင္းေပၚလာပါလိမ့္မယ္ ။ ေဒါင္းလိုက္ပါ။ အဆင္ေျပသြားပါလိမ့္မယ္။

No comments:

Post a Comment

မန္ဘာ၀င္ခ်င္းျဖစ္အားေပးပါ