Thursday, November 8, 2012

နည္းေကာင္းေလးတစ္ခုေပးခ်င္လုိ႔ပါဗ်ာ။


Minmyate Akar
နည္းေကာင္းေလးတစ္ခုေပးခ်င္လုိ႔ပါဗ်ာ။

English စကားေျပာရာမွာ၀ါက်ေတြကုိအလြတ္က်က္ရမွာကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ပ်င္းသဗ်။

ဒါေၾကာင့္ Patternsေလးေတြကုိမွတ္ၿပီးေျပာၾကည့္တာမဆုိးဘူးဗ်…။

ဒါေၾကာင့္သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အတြက္ေ၀မွ်ေပးလုိက္ပါတယ္။

ဆရာႀကီးေတြအတြက္မရည္ရြယ္ပါ…။

May + S +V1 ိ….ပါေစ၊ပါရေစ…။

ဒီ pattern ေလးကုိVerbs ေတြနဲ႔အစားထုိးေျပာၾကည့္ရေအာင္ဗ်ာ..
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေပါ့…။

ဥပမာ။ ။ ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားနာမည္သိပါရေစ…ဆုိရင္

May I know your name?

စသည္ျဖစ္ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းခြင့္ျပဳခြင့္ေတာင္းျခင္းေတြမ်ာသုံးပါတယ္။

ေနာက္ဥပမာအေနနဲ႔အမ်ားႀကီးေျပာရေအာင္ဗ်ာ..။

May I ask you one question? ကၽြန္ေတာ္ေမးခြန္းတစ္ခုေလာက္ေမးပါရေစ
May I take a seat here? ကၽြန္ေတာ္ဒီမ်ာခဏေလာက္ထုိင္ပါရေ
May I request you again? ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကုိထပ္ေတာင္းပန္ပါရေစ
May I drink a cup of tea? ကၽြန္ေတာ္လဖၻက္ရည္တစ္ခြက္ေသာက္ပါရေစ
May I love you? ဒါကေတာ့
May I come in? ကၽြန္ေတာ္၀င္လာပါရေစ
May I join up with your group? ကၽြန္ေတာ္ခင္ဗ်ားတုိ႔အဖြဲ႔နဲ႔ပူးေပါင္းပါရေစ…။
စသည္ျဖင့္ေျပာသြားရုံေပါ့ဗ်ာ
၀ါက်အရွည္ႀကီးေေတြေျပာခ်င္ရင္လည္း Clause ေတြနဲ႔ဆက္ၿပီးေျပာသြားေပါ့ဗ်ာ..

ဥပမာ။ ။ ခင္ဗ်ားဘာေၾကာင့္အဂၤလိပ္စာကုိေလ့လာသလဲဆုိတာကၽြန္ေတာ္သိပါရေစဗ်ာ…လုိ႔ဆိုရင္
May I know why you study English?
May I know how you study English?
May I know where you go ?
May I know where you stay?စသည္စသည္ျဖစ္ေပါ့ဗ်ာ။သေဘာက်ရင္လဲေနာက္ pattern
ေလးေတြထုတ္ၿပီးေျပာာကအုံးမယ္ဗ်ာ..ဒီေန႔ေတာဒီေလာက္ပါဘဲ

May all friends be happy and healthy.သူငယ္ခ်င္းအားလုံးက်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစဗ်ာ...

No comments:

Post a Comment

မန္ဘာ၀င္ခ်င္းျဖစ္အားေပးပါ